Wersja kontrastowa
Aktualności

Wybory samorządowe 16.11.2014

Rozporządzeniem z dnia 21 sierpnia 2014 r. Prezes Rady Ministrów wyznaczył datę wyborów samorządowych na dzień 16 listopada 2014 r.


W wyborach tych wyłonione zostaną składy rad gmin siódmej kadencji oraz rad powiatów i sejmików  województw piątej kadencji.  Czwarty  raz  w  sposób  bezpośredni  wybierać się będzie też wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Terminy czynności wyborczych określi kalendarz wyborczy.

 

 

Informacja o uprawnieniach i terminach dla wyborców niepełnosprawnych:

Państwowa Komisja Wyborcza informuje o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych, przewidzianych w przepisach ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. — Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112, z późn. zm.).

 

Informacja o upływie terminów związanych z uprawnieniami wyborców niepełnosprawnych w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, które zostaną zarządzone na dzień 16 listopada 2014 r.

 

Informacje na temat dopisania do rejestru wyborców, głosowania przez pełnomocnika można uzyskać w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych pod numerem telefonu – 32 612 13 23 lub 32 711 10 04

Informacje na temat, głosowania przy użyciu nakładek Braille'a, głosowania korespondencyjnego oraz ogólne informacje na temat wyborów można uzyskać pod numerem telefonu: - 32 711 10 12

Relacje filmowe z sesji Rady Miasta

Relacja z Sesji Rady Miasta w dniu 02.09.2013r.

{media load=media,id=35,width=640,align=left,display=inline}

Rady Osiedlowe w gminie Trzebinia

 Rada Osiedla „Centrum”

 Rada Osiedla „Energetyków”

Przewodniczący - Jerzy Głogowski

Członkowie Rady Osiedla:

  • Stanisław Kosałka
  • Urszula Musik
  • Rafał Wacławek
  • Wiesław Sowa
  • Marcin Sandecki
  • Grzegorz Żuradzki
  • Witold Siemek
  • Tadeusz Adamczak
  • Włodzimierz Łęcki
  • Leszek Konieczny
  • Andrzej Mołodyński
  • Tomasz Papiernik
  • Gerard Przeworowski
  • Iwona Konieczny

 Rada Osiedla odbywa swoje posiedzenia w budynku OSP Trzebinia ul. Piłsudskiego 14 a w każdy drugi wtorek miesiąca o godz. 17:00

Przewodniczący Zbigniew Szulc

Członkowie Rady Osiedla:

  • Ireneusz Staroń
  • Franciszek Ciurko
  • Bartłomiej Chechelski
  • Ewa Kuczera
  • Jerzy Gołąb
  • Leon Kaput
  • Magdalena Staroń
  • Antoni Głowacz
  • Józefa Florczak
  • Urszula Feliksiak
  • Irena Kępka
  • Stanisław Kaim
  • Lucyna Kaput
  • Andrzej Kotela

 Przewodniczący Rady Osiedla "Energetyków" pełni dyżur w każdy poniedziałek miesiąca w godz. 16.00 - 17.00 w siedzibie Rady tj. Klub Energetyków przy ul. Jana Pawła II Nr 38

Rada Osiedla „Gaj”

Rada Osiedla „Gaj Zacisze"

Przewodniczący - Józef Dziedzic

Członkowie Rady Osiedla:

  • Bożena Iciek
  • Edward Dżumyło
  • Dawid Szwagrzyk
  • Mieczysław Mikusek
  • Agnieszka Harańczyk
  • Mieczysław Ryś
  • Zofia Kamińska
  • Janusz Godyń
  • Artur Odrzywołek
  • Waldemar Wróbel
  • Adrianna Basza
  • Stanisław Tataruch
  • Roman Chechelski
  • Józef Czerwiński

Wybory Rady Osiedla Gaj Zacisze odbyły się w dniu 4 lutego 2013 r. Przewodniczącym Rady został wybrany Pan Zbigniew Sochacki.

 

Członkowie Rady Osiedla:

  • Jacek Helbin
  • Zdzisław Kamoda
  • Monika Dereszowska
  • Wiesław Dzedzyk
  • Mariusz Smółka
  • Janusz Smoleń
  • Tadeusz Traczyk
  • Józef Sudy
  • Waldemar Siwek
  • Wiesław Czmiel
  • Artur Cichoń
  • Grzegorz Sochacki
  • Stanisława Gorczyńska
  • Andrzej Sikora

Rada Osiedla „Górka”

Rada Osiedla „Krakowska”

Wybory Rady Osiedla Górka odbyły się w dniu 13 grudnia 2013 r. Przewodniczącą Rady została wybrana Pani Katarzyna Ubik.

Członkowie Rady Osiedla:

  • Pyjos Stanisław
  • Olearczyk Jerzy
  • Jamrozik Agnieszka
  • Stasiuk Bogdan
  • Ortyl Mariusz
  • Olejnik Aleksandra
  • Nowak Mieczysław
  • Kosoń Józef
  • Łukasik Krzysztof
  • Pikusa Andrzej
  • Olearczyk Mirosław
  • Maron Władysław
  • Kosoń Kamila
  • Kaleta Anna

 

Zebrania Rady Osiedla Górka odbywają się w każdy pierwszy wtorek miesiąca o godz. 18.00 w Szkole Podstawowej nr 4.

Przewodniczący Rady Osiedla "KRAKOWSKA" - Hieronim Włodarczyk

Członkowie Rady Osiedla:

  • Paweł Rym
  • Łukasz Pająk
  • Joanna Pająk
  • Paulina Grondal
  • Józef Pawłowski
  • Józef Synowiec
  • Piotr Kowalik
  • Tadeusz Wrona
  • Andrzej Kowalski
  • Michał Karcz
  • Kamil Konieczny
  • Tomasz Sierma
  • Czesław Wąsik
  • Elżbieta Sadło

 

Zebrania Rady Osiedla odbywają się w pierwszy wtorek każdego miesiąca o godz. 17.00 w sali przy ul. Wiśniowej 3. Dyżur Przewodniczącego – trzeci wtorek każdego miesiąca od godz. 17.00 do 18.00.

Rada Osiedla „Krze”

Rada Osiedla „Piaski”

Podczas zebrania wyborczego w dniu 5.02.2014 r. na Przewodniczącego Rady Osiedla Krze wybrano Pana Lucjana Krausa

 

Skład Rady Osiedla:

  • Bogusław Mencel
  • Jerzy Harańczyk
  • Ewa Grzesiak
  • Aleksander Pietrzyk
  • Jan Pędziwilk
  • Edward Chlebda
  • Aleksandra Pietrzyk
  • Ryszard Mucha
  • Maria Jaśków
  • Krystyna Jędrysik
  • Grzegorz Wolan
  • Wiesław Tylnicki
  • Jacek Flakowski
  • Paweł Pstrucha

 

Zebrania Rady Osiedla "Krze" odbywają się zawsze w pierwszy wtorek miesiąca o godz. 10.00. Dyżur Przewodniczącego w każdy pierwszy wtorek miesiąca od godz. 17.00 do 18.00.

 

Przewodniczący - Jerzy Brzózka

  • Wice Przewodnicząca - Dyląg Teresa
  • Członek Zarządu - Głuch Marta
  • Członek Zarządu - Gurgul Andrzej
  • Członek Zarządu - Kaczmarczyk Szymon

Członkowie Rady Osiedla:

  • Barbara Fudała
  • Agnieszka Pękala,
  • Lucyna Warzecha
  • Józef Lasoń
  • Adam Dyląg
  • Barbara Jaśko
  • Zenona Gurgul
  • Piotr Matonóg
  • Piotr Stojewski
  • Monika Feliksik

 

Posiedzenia Rady odbywają się w każdy drugi wtorek miesiąca o godz. 18.00 w siedzibie Rady (ul. Kilińskiego, obok Domu Działkowca). Przewodniczący Rady pełni dyżur na godzinę przed każdym posiedzeniem Rady.

http://osiedlepiaski.pl

 

Rada Osiedla "Salwator"

Rada Osiedla „Siersza”

Przewodniczący Paweł Jasic

Członkowie Rady osiedla:

  • Janusz Biały
  • Agnieszka Reszka
  • Antoni Fryda
  • Milena Bugajska
  • Anna Lutkiewicz
  • Teresa Kulińska
  • Teresa Koźbiał
  • Agnieszka Krawczyk
  • Małgorzata Kasprzyk
  • Tadeusz Reszka
  • Alicja Kępa
  • Władysława Bogacka
  • Leszek Rejdych
  • Agata Sołtysik

 

Zebrania odbywają się w każdy ostatni poniedziałek miesiąca o godz. 17:00. Siedziba Rady Osiedla Salwator: ul. Kopernika 20, 32-540 Trzebinia

 

Przewodnicząca: Wanda Ponisz

Członkowie Rady osiedla:

  • Wojciech Kuliński
  • Mirosław Ociepka
  • Przemysław Pilarski
  • Jacek Kurek
  • Barbara Dębiec
  • Janusz Siemek
  • Józef Pabisek
  • Kazimierz Uroda
  • Rafał Matusik
  • Halina Kawala
  • Małgorzata Ropka
  • Halina Szczypta
  • Lucyna Szkolak
  • Mieczysław Skotnicki

 

Rada Osiedla "Trzebionka"

Rada Osiedla „Wodna”

Przewodniczący Rady Osiedla: Wit Jach

 

Członkowie Rady Osiedla:

  • Stefan Chojowski
  • Aleksandra Walak
  • Janusz Konieczny
  • Czesława Maruszczak
  • Zofia Fornal
  • Józef Sikora
  • Tadeusz Szybalski
  • Władysława Pachoł
  • Marianna Ciapała
  • Grażyna Hrabia
  • Artur Chrzan
  • Roman Kaczmarczyk
  • Tomasz Krejza
  • Tadeusz Dąbek

 

Przewodnicząca: Marta Skowronek

Członkowie Rady Osiedla:

  • Grażyna Zając
  • Leszek Kuczera
  • Bronisław Ciołczyk
  • Irena Pogoda
  • Benedykt Jagiełło
  • Katarzyna Strycharska
  • Sławomir Przybyłek
  • Tadeusz Piotrowski
  • Andrzej Piotrowski
  • Józef Chrzan
  • Krzysztof Świder
  • Stanisław Starczynowski
  • Artur Starczynowski

Zebrania Rady Osiedla Wodna odbywają się w Domu Gromadzkim ul. 1-go Maja 97 w ustalonym wcześniej terminie. Rada spotyka się w każdy 1-szy wtorek miesiąca o godzinie 17.00.

 

Rada Osiedla „ZWM”

 

Przewodniczący – Zbigniew Krawczyk

  • V-ce Przewodniczący - Aleksander Kuliński
  • Sekretarz - Zofia Skorupska
  • Członek zarządu - Zbigniew Waliczek
  • Członek zarządu - Stanisław Żardzin

Członkowie Rady Osiedla:

  • Szczepan Ciołczyk
  • Tadeusz Martyka
  • Urszula Kamińska-Tyrała
  • Antoni Kołodziejczyk
  • Tadeusz Czubin
  • Zbigniew Szklarczyk

 

Posiedzenia Rady odbywają się w każdy drugi poniedziałek miesiąca o godz. 16:00 w siedzibie Rady (budynek administracji PSM). Przewodniczący RO pełni dyżur na godzinę przed każdym posiedzeniem Rady.

Informacje na temat Osiedla ZWM znajdują się na stronie www.zwm.gminatrzebinia.pl

 

 

Spółki z udziałem gminy

1. Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o.

ul. Matejki 1

32-541 Trzebinia

tel. 32 612 23 53

fax 32 612 23 53

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

2. Usługi Komunalne "TRZEBINIA" Sp. z o.o.

Rynek 18

Trzebinia 32-540

tel. 32 612 11 53, 32 612 14 65

fax 32 612 25 14

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

http://uk.trzebinia.pl

Baza sprzętu i transportu
Tel. 32 612 16 45

Składowisko odpadów
Tel. 32 612 18 33

 

Rada Miasta Trzebini w latach 2006-2010

SKŁAD RADY MIASTA TRZEBINI W LATACH 2006 - 2010

 

 

Przewodniczący: Aleksander NOWAK


Wiceprzewodniczący: Anatol OKOCZUK

 

Wiceprzewodniczący: Zbigniew DUDA

 

RADNI:

Alicja Antoń
Małgorzata Bigaj
Grzegorz Boryczko
Franciszek Brzózka
Dorota Dindorf
Zbigniew Duda
Emil Godyń
Józef Dziedzic
Benedykt Jagiełło
Włodzimierz Korczyński

Aleksander Nowak

Anatol Okoczuk
Andrzej Pypno
Ewa Siemek
Stanisław Starczynowski
Zdzisław Ścigaj
Jacek Woch
Franciszek Wołoch
Stanisław Szczurek
Waldemar Wszołek
Grzegorz Żuradzki

 

Biuro Rady Miasta Trzebini
ul. J. Piłsudskiego 14a, pokój nr 6, tel. 32 612 12 57
Naczelnik - Halina Chrapka

Korespondencję do Biura Rady Miasta należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

 

Komisja Rewizyjna
1. Włodzimierz Korczyński
2. Grzegorz Boryczko
3. Zdzisław Ścigaj
4. Franciszek Brzózka
5. Emil Godyń
6. Alicja Antoń
7. Waldemar Wszołek

 

Komisja Budżetu i Finansów
1. Małgorzata Bigaj
2. Andrzej Pypno
3. Józef Dziedzic
4. Franciszek Wołoch
5. Waldemar Wszołek
6. Dorota Dindorf

7. Stanisław Szczurek

 

Komisja Ochrony Środowiska, Rolnictwa, Leśnictwa oraz Przeciwdziałania i Zwalczania Zagrożeń i Klęsk Żywiołowych
1. Grzegorz Boryczko
2. Benedykt Jagiełło
3. Stanisław Starczynowski
4. Jacek Woch
5. Grzegorz Żuradzki
6. Józef Dziedzic
7. Ewa Siemek

 

Komisja Prawa i Samorządu
1. Zdzisław Ścigaj
2. Józef Dziedzic
3. Zbigniew Duda
4. Andrzej Pypno

 

Komisja Rozwoju Gospodarczego i Inwentaryzacji
1. Waldemar Wszołek
2. Franciszek Wołoch
3. Ewa Siemek
4. Alicja Antoń
5. Emil Godyń
6. Grzegorz Żuradzki
7. Franciszek Brzózka
8. Jacek Woch
9. Zdzisław Ścigaj

 

Komisja Edukacji, Kultury i Sportu
1. Dorota Dindorf
2. Małgorzata Bigaj
3. Włodzimierz Korczyński
4. Benedykt Jagiełło
5. Andrzej Pypno
6. Franciszek Brzózka
7. Franciszek Wołoch
8. Stanisław Starczynowski

9. Stanisław Szczurek

 

Komisja Ochrony Zdrowia, Rodziny, Pomocy Społecznej i Przeciwdziałaniu Bezrobociu
1. Stanisław Starczynowski
2. Zbigniew Duda
3. Józef Dziedzic
4. Emil Godyń
5. Alicja Antoń
6. Jacek Woch

 

Wybory sołeckie 2011

  • Zarządzenie Burmistrza Miasta Trzebini z dnia 03.02.2011 r. w sprawie: powołania sołeckich komisji wyborczych dla przprowadzenia wyborów sołtysów i rad sołeckich w sołectwach Gminy Trzebinia
  • Informacja na temat losowania kandydatów na członków sołeckich komisji wyborczych w dniu 02.02.2011r.
  • Informacja Burmistrza Miasta Trzebini z dnia 17 stycznia 2011r.
  • Zarządzenie Burmistrza Miasta Trzebini z dnia 10.01.2011 w sprawie: kalendarza wyborczego dla wyborów sołtysów i rad sołeckich w sołectwach Gminy Trzebinia
  • Zarządzenie Burmistrza Miasta Trzebini z dnia 10.01.2011 w sprawie: wyborów sołtysów i rad sołeckich w sołectwach Gminy Trzebinia
  • Ogłoszenie z dnia 10.02.2011 r. o terminie zgłoszenia kandydatów na sołtysów oraz na członków rady sołeckiej
  • WYKAZ KANDYDATÓW NA SOŁTYSÓW ZGŁOSZONYCH W SOŁECKICH KOMISJACH WYBORCZYCH
  • Zarządzenie Burmistrza Miasta Trzebini z dnia 22.02.2011 w sprawie przedłużenia terminu zgłoszeń kandydatów do rad sołeckich w sołectwach Czyżówka, Lgota, Młoszowa, Piła Kościelecka
  • Zarządzenie Burmistrza Miasta Trzebini w sprawie przyjęcia list kandydatów na sołtysa i członków rad sołeckich z 28.02.2011 r.
  • Pliki do pobrania:

     

     

    Zgłoszenie kandydata na SOŁTYSA / CZŁONKA RADY SOŁECKIEJ w wyborach na sołtysów i do rad sołeckich zarządzonych na dzień 6 marca 2011r.

    Lista osób popierających kandydata na: SOŁTYSA / CZŁONKA RADY SOŁECKIEJ

    Zaświadczenie dla MĘŻA ZAUFANIA w wyborach sołtysów i członków rad sołeckich w Gminie Trzebinia zarządzonych na dzień 6 marca 2011r.

    Wybory do Sejmu i Senatu RP 2011

  • Wyniki Wyborów w powiecie Chrzanowskim
  • Wyniki Wyborów w Gminie Trzebinia
  • Zarządzenie Burmistrza Miasta Trzebini nr 0050.288.2011 z dnia 19.09.2011 w sprawie: powołania Obwodowych Komisji Wyborczych, celem przeprowadzenia wyborów do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczpospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 9 października 2011r.

    Zarządzenie Burmistrza w sprawie powołania Obwodowych Komisji Wyborczych

    Kandydaci do Sejmu i Senatu RP

     

     

     

     

    INFORMACJA O SPORZĄDZENIU SPISU WYBORCÓW
    Na podstawie art. 36 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112, z późn. zm.) w związku z § 16 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie spisu wyborców (Dz. U. Nr 158, poz. 942 z późn. zm.) Burmistrz Miasta Trzebini zawiadamia o sporządzeniu Spisu Wyborców w związku z wyborami do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonymi na dzień 9 października 2011r.
    Spis będzie udostępniony do wglądu:
    w dniach od 19 września 2011r. do dnia 30 września 2011r. w godzinach pracy urzędu, w siedzibie Urzędu Miasta Trzebini , ul. Marszałka Piłsudskiego 14, Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych - pokój nr 3, tel. 32 6121 323 lub 32 7111 004.

    Spis wyborców udostępniany jest na pisemny wniosek (wzór wniosku znajduje się w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych - pokój nr 3).

    Informacja w sprawie losowania kandydatów do obwodowych komisji wyborczych

    Urząd Miasta w Trzebini informuje, że zgłoszenia kandydatów do obwodowych komisji wyborczych przyjmowane będą w pokoju nr 12 przy ul. Piłsudskiego 14 do dnia 16 września 2011 r. do godziny 14.00

     

    Kalendarz wyborczy

    Uchwała nr XI111VI2011 Rady Miasta Trzebini w sprawie podziału Gminy Trzebinia na stałe obwody głosowania

    Wykaz ulic z terenu Gminy Trzebinia przy których zamontowane są tablice informacyjne z przeznaczeniem na bezpłatne umieszczanie obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych

    OBWIESZCZENIE PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 8 sierpnia 2011 r. o okręgu wyborczym w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i  do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 9 października 201 I r.

    Wzór zgłoszenia kandydatów do obwodowych komisji wyborczych

    Informacja dot. dopisywania do spisu wyborców i wydawania zaświadczeń

    INFORMACJA W SPRAWIE GŁOSOWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE

    Zgoda na przyjęcie pełnomocnictwa do głosowania

    Wniosek o sprządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania

    Informacja z 2 września 2011 r. o obwodach głosowania

    Obwieszczenie Okręgowej Komisji Wyborczej w Krakowie I z dnia 30 września 2011 r. o skreśleniu zarejestrowanego kandydata na posła w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej w okręgu wyborczym nr 12

    Obwieszczenie Okręgowej Komisji Wyborczej w Krakowie I z dnia 4 października 2011 r. w sprawie zmiany brzmienia obwieszczenia o zarejestrowanych listach kandydatów w wyborach do Sejmu RP w okręgu wyborczym Nr 12

    Dane adresowe wydziałów Urzędu Miasta

       

    SEKRETARIAT

    ul. Piłsudskiego 14, I piętro, pokój nr 14

    Tel. 32 71 11 099, 61-22-648

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    SEKRETARZ GMINY / PEŁNOMOCNIK ds. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

    Maria Pugacewicz

    ul. Piłsudskiego 14, I piętro, pokój nr 14

    Tel.   32 7111 014

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    SKARBNIK GMINY

    Barbara Chlupka

    ul. Piłsudskiego 14, I piętro, pokój nr 18

    Tel. 32 7111 018,

     

    BIURO RADY

    Naczelnik: Halina Chrapka

    ul. Piłsudskiego 14 a, parter, pokój nr 1

    Tel. 32 61-21-257, 7111 041

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    DZIENNIK PODAWCZY

    ul. Piłsudskiego 14, parter, pokój nr 1

    Tel. 32 61-21-227, fax 32 61-21-147

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

     

    Urząd Stanu Cywilnego

    Kierownik: Marzena Bober

    ul. Piłsudskiego 14, II piętro, pokój nr 38

    Tel. 32 7111 093 w. 193, 32 7111 038,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

          Kierownik: Mirosława Cichoń

          ul. Piłsudskiego 14, parter

          DOWODY OSOBISTE pokój nr 3, tel. 32 7111 003

          EWIDENCJA LUDNOŚCI pokój nr 4, tel. 32 61-21-323, 7111  004,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Wydział Zdrowia i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi

    p.o. Naczelnik:  Elżbieta Nowakowska

    ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 1

    Tel. 32 7111 096

          Referat Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi

          Kierownik: Elżbieta Nowakowska

          ul. Narutowicza 10, I piętro

          pokój nr 1 tel. 32 7111 051

          pokój nr 1 tel. 32 7111 052

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Wydział Sportu, Turystyki i Spraw Społecznych

    Naczelnik: Mariola Rejdych

    ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 9

    Tel. 32 711 10 59, fax 32 711 10 56

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          Referat Spraw Społecznych

          Kierownik: Mariola Roman

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 6

          Tel. 32 711 10 47, tel/fax 32 711 10 56,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

          Referat Sportu, Turystyki i Rekreacji

          Kierownik: Marzena Wiśniewska-Bielec

          ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 8

          Tel. 32 7111 058,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

    Naczelnik: Marian Fiszer

    ul. Piłsudskiego 14, II piętro, pokój nr 28

    Tel. 32 7111 092,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          Referat Gospodarki Komunalnej

          Kierownik: Agnieszka Malczyk

          ul. Piłsudskiego 14, II piętro,

          pokój nr 40 tel. 32 61-21-007,

          pokój nr 39 tel. 32 7111 039,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

          Referat Gospodarki Mieszkaniowej

          Kierownik: Bogdan Stolarz

          ul. Piłsudskiego 14, II piętro,

          pokój nr 30 tel. 32 7111 030,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

          Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

          Kierownik: Krzysztof Pilch

          pokój nr 27 tel. 32 7111 027

          ul. Piłsudskiego 14, II piętro,

          pokój nr 27 tel. 32 7111  077, pokój nr 28 tel. 32 7111 028,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Wydział Architektury i Urbanistyki

    Naczelnik: Ewa Jaśko

    ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 11

    tel. 32 7111 049

    pokój nr 11 tel. 32 6121 495, 32 7111 054

    pokój nr 11a tel. 32 7111 061

    pokój nr 12 tel. 32 7111 062

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

     

    Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

    Naczelnik: Jerzy Nowak

    ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 13

    Tel. 32 7111 072

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

          Referat Gospodarki Nieruchomościami

          Kierownik: Bogusław Bigaj

          ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 18

          pokój nr 17 tel. 32 7111 067,

          pokój nr 18 tel. 32 7111 068,

          pokój nr 19 tel. 32 61-21-559, 7111 069,

          pokój nr 20 tel. 32 7111 070,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

          Referat Regulacji Geodezyjno - Prawnych

          Kierownik: Stanisław Brzozowski

          ul. Narutowicza 10, II piętro

          pokój nr 13 tel. 32 7111 071,

          pokój nr 13 B tel. 32 7111 073,

          pokój nr 13 A tel. 32 7111 074,

          pokój nr 14 tel. 32 7111 075,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

        Referat Obsługi Geodezyjnej

        Kierownik: Paweł Korbiel

        ul. Narutowicza 10, II piętro

        pokój nr 15 tel. 32 71 11 053,

        pokój nr 16 tel. 32 71 11 079,

          

    Wydział Rozwoju Gminy

    Naczelnik: p. o. Krystyna Duda

    ul. Piłsudskiego 14, II piętro, pokój nr 32

    Tel. 32 7111 032,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          Referat Inwestycji i Remontów

          ul. Piłsudskiego 14, II piętro,

          pokój nr 32 tel. 32 7111 032,

          pokój nr 33 tel. 32 61-21-504, 32 7111 080,

          pokój nr 34 tel. 32 7111 034,

          pokój nr 35 tel. 32 7111 035,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

          Referat Dróg i Transportu Publicznego

          ul. Piłsudskiego 14, II piętro,

          pokój nr 31 tel. 32 7111 031,

          pokój nr 36 tel. 32 7111 036,

          pokój nr 37 tel. 32 7111 037,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Wydział Inicjatyw Gospodarczych i Promocji

    Naczelnik: Beata Przeworowska

    ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 4

    Tel. 32 7111 081,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          Referat Promocji i Współpracy z Zagranicą

          Kierownik: Ewa Jędrysik-Marczuk

          ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 5

          tel. 32 6110 204, 32 7111 085, 32 7111 084

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

          Referat Inicjatyw Gospodarczych i Wspierania Przedsiębiorczości

          Kierownik: Miłosz Stefański

          ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 4

          pokój nr 2 tel. 32 6121 359   DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

          tel. 32 7111 089

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Wydział Finansowy

    Naczelnik: Monika Jaworek

    ul. Piłsudskiego 14, I piętro, pokój nr 17

    Tel. 32 7111 017,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          Referat Podatków i Zobowiązań

          Kierownik: Aneta Jacewicz

          ul. Piłsudskiego 14, I piętro, pokój nr 24

          Tel. 32 7111 024,

          pokój nr 19 tel. 32 7111 019,

          pokój nr 20 tel. 32 7111 020,

          pokój nr 21 tel. 32 7111 021,

          pokój nr 22 tel. 32 7111 022,

          pokój nr 23 tel. 32 7111 023, 

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

          Referat Budżetu i Spraw Finansowo - Księgowych

          Kierownik: Ewa Majewska

          ul. Piłsudskiego 14, I piętro, pokój nr 26

          Tel. 32 7111 026,

          pokój nr 16 tel. 32 7111 016,

          pokój nr 17 tel. 32 7111 017,

          pokój nr 25 tel. 32 61-21-360,

          pokój nr 26a tel. 32 7111 091,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Wydział Organizacyjny i Spraw Administracyjno - Gospodarczych

    Naczelnik: Marian Paluch

    ul. Piłsudskiego 14, parter, pokój nr 11a

    Tel. 32 7111 008,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

          Referat Obsługi Burmistrza i Urzędu

          Kierownik: Jan Banaszak

          ul. Piłsudskiego 14, parter, pokój nr 12

          Tel. 32 7111 012,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

          Referat Spraw Administracyjno - Gospodarczych

          Kierownik: Danuta Niewiedział

          ul. Piłsudskiego 14, parter, pokój nr 11

          Tel. 32 7111 007,

          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych

    Naczelnik: Krzysztof Świątek

    ul. Narutowicza 10, III piętro, pokój nr 28

    Tel. 32 61 21 379, 32 7111 097,  32 7111 078,

    fax. 32 6121  379

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

     

    Audytor Wewnętrzny

    Audytor: Ewa Janicka

    ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 10

    Tel. 32 711-10-60

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Biuro Kadr i Szkoleń

    Kierownik: Anna Bolek

    ul. Piłsudskiego 14, parter, pokój nr 10

    Tel. 32 7111 010,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Biuro Obsługi Inwestorów i Przedsiębiorców

    Kierownik: Małgorzata Matysiak

    ul. Narutowicza 10, III piętro, pokój nr 26

    Tel. 32 7111 076,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Biuro Zamówień Publicznych

    Kierownik: Elżbieta Waśniowska

    ul. Piłsudskiego 14 a, pokój nr 5

    Tel. 32 7111 045, 7111 046,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Stanowisko ds. Bezpieczeństwa Informacji

    Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych: Beata Ciołczyk

    ul. Piłsudskiego 14, parter, pokój nr 7

    Tel. 32 7111 006,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Stanowisko ds. BHP

    ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 7

    Tel. 32 7111 057,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Stanowisko ds. Informatyki i Administrowania Siecią Komputerową

    Główny specjalista: Tomasz Latko

    ul. Piłsudskiego 14

    Tel. 32 7111 000,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Stanowisko ds. Komunikacji Społecznej

    Główny specjalista: Robert Siwek

    ul. Piłsudskiego 14, parter, pokój nr 5

    Tel. 32 7111 005,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Stanowisko ds. Kontroli

    Główny specjalista: Renata Głownia

    ul. Narutowicza 10, I piętro, pokój nr 10

    Tel. 32 7111 060,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Stanowisko ds. Nadzoru Właścicielskiego

    Główny specjalista: Anna Dziczkaniec

    ul. Piłsudskiego 14, I piętro, pokój nr 16

    Tel. 32 7111 016,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    Stanowisko ds. Aktualizacji Ewidencjonowania Nieruchomości

    Główny specjalista: Jadwiga Bartula

    ul. Narutowicza 10,

    Tel. 32 711 10 76

     

    KANCELARIA PRAWNA URZĘDU

    ul. Piłsudskiego 14 a, pokój nr 7

    Tel. 32 7111 048,

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

    Wybory samorządowe 2010

    Na konferencji prasowej w dniu 15 września 2010 r. Prezes Rady Ministrów Donald Tusk ogłosił termin tegorocznych wyborów samorządowych. Odbędą się one 21 listopada 2010 r. Druga tura głosowania w wyborach bezpośrednich burmistrza odbędzie się 5 grudnia 2010 r.

  • Kalendarz wyborczy - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 17.09.2010 r.
  • UCHWAŁA NR XLVI/493/V/2010 RADY MIASTA TRZEBINI w sprawie podziału Gminy Trzebinia na okręgi wyborcze dla wyborów Rady Gminy Trzebinia, określenia ich granic, numerów i liczby radnych w każdym okręgu wyborczym
  • SKŁAD MIEJSKIEJ KOMISJI WYBORCZEJ W TRZEBINI
  • UCHWAŁA NR L/545/V/2010 RADY MIASTA TRZEBINI w sprawie podziału Gminy Trzebinia na stałe obwody głosowania
  • Obwieszczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Trzebini z dnia 29 października 2010r. o przyznanych numerach dla list kandydatów komitetów wyborczych
  • Informacja Miejskiej Komisji Wyborczej w Trzebini w sprawie losowania do składów Obwodowych Komisji Wyborczych
  • Obwieszczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Trzebini z dnia 2 listopada 2010r. o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Miasta Trzebini
  • Obwieszczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Trzebini z dnia 2 listopada 2010r. o zarejestrowanych kandydatach na Burmistrza Miasta Trzebini w wyborach zarządzonych na dzień 21 listopada 2010r.
  •  Wyniki wyborów samorządowych 2010:

     

     

    Burmistrz Miasta Trzebini: I tura

     

    Burmistrz Miasta Trzebini: II tura

     

    Rada Miasta Trzebini

     

    Rada Powiatu Chrzanowskiego

     

    Sejmik Województwa Małopolskiego

    Nabór pracowników - procedura


    Celem procedury jest zagwarantowanie równego dostępu do stanowisk pracy i weryfikacja kandydatów na pracowników w oparciu o kryteria fachowości.

     

    Procedurą objęte są wolne stanowiska urzędnicze, określone w VI tabeli stanowisk pracowniczych wspólnych dla wszystkich urzędów z załącznika nr 3 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich, w częściach:
    a) Kierownicze stanowiska urzędnicze
    b) Stanowiska urzędnicze.

     

    Nabór na stanowiska pomocnicze i stanowiska obsługi odbywa się w trybie analizy złożonych ofert pracy.

     

  • Procedura naboru
  • Jednostki organizacyjne gminy Trzebinia

    1. Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kościuszki 38,

    32-540 Trzebinia
    dyrektor Katarzyna Noga
    tel. 32 61 21 510
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
    strona www

     

    2. Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Narutowicza 10,

    32-540 Trzebinia
    dyrektor Marta Sikora
    tel. 32 61 21 398
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

    http://www.mbp.trzebinia.pl

     

    3. Trzebińskie Centrum Administracyjne
    ul. Św. Stanisława 1,

    32-540 Trzebinia
    dyrektor Andrzej Miranowicz
    tel. 32 61 22 511
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

     

    4. Trzebińskie Centrum Kultury
    ul. Kościuszki 74,

    32-540 Trzebinia
    dyrektor Janusz Szczęśniak

    tel. 32 61 21 602, 32 61 21 497

    http:// www.tck.trzebinia.pl

    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

      

    5. Świetlica Plus
    ul. 24 Stycznia 47,

    32-540 Trzebinia
    dyrektor Anna Gaudyn-Boryczko
    tel. 32 61 10 619

     

     

    wrzesień 2014
    P W Ś C Pt S N
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 1 2 3 4 5

    UWAGA ZMIANA DANYCH

    GMINA TRZEBINIA
    ul. Piłsudskiego 14
    32 - 540 Trzebinia
    NIP:  628-226-01-22

    URZĄD MIASTA W TRZEBINI
    tel. 32 6121 227
    fax: 32 6121 147

    Godziny pracy: 
    pn., śr., czw. 7.30 - 15.30 
    wtorek: 7.30 - 17.00
    piątek: 7.30 - 14.00